ביתמאכלים מסורתייםבשר חזיר בצליה איטית

למד כיצד להכין בשר חזיר בצליה איטית

שום דבר לא אומר קיץ כמו כריך טעים של BBQ pulled pork! אבל אם אי פעם ניסית להכין את זה בבית, אתה יודע שהשגת התערובת המושלמת של תבלינים, עדינות וטעם יכולה להיות אתגר. לכן אנחנו כאן כדי לעזור! במאמר זה, ניקח אתכם דרך השלבים להכנת בשר חזיר משגע בפה שיגרמו לחברים ובני משפחתכם להתחנן לשניות. מבחירת נתח הבשר המושלם ועד לבישול איטי עד לשלמות, אנו ניתן לך את כל הטיפים והטריקים שאתה צריך כדי להפוך את המנגל שלך לכוכב הבישול הבא שלך. אז תפוס את הסינר שלך והתכונן להרשים את האורחים שלך עם כישורי המנגל החדשים שלך!

בחירת נתח הבשר הנכון

השלב הראשון בהכנת בשר חזיר מנגל טעים הוא בחירת נתח הבשר הנכון. אמנם ישנם נתחים רבים של חזיר שניתן להשתמש בהם לבשר חזיר, אך אנו ממליצים להשתמש בכתף חזיר או בתחת של בוסטון. הנתחים הללו אידיאליים מכיוון שיש בהם כמות טובה של שומן שתשמור על לחות הבשר במהלך תהליך הבישול הארוך.

כשאתה בוחר את כתף החזיר או התחת של בוסטון, חפש אחד שמשקל לפחות 5-7 פאונד. זה יבטיח שיש לך מספיק בשר כדי להאכיל קהל. בנוסף, חפשו נתח שיש בו כמות טובה של שייש בכל הבשר. זה יעזור לשמור על הבשר רך ועסיסי.

לאחר שבחרתם את נתח הבשר שלכם, הגיע הזמן להתחיל להכין אותו לתהליך הבישול האיטי. מתחילים בקיצוץ שומן עודף מהחלק החיצוני של הבשר. בעוד שאתה רוצה קצת שומן כדי לשמור על הבשר לח, יותר מדי שומן יכול להפוך את החזיר שמנוני.

הכנת ה-Rub

השלב הבא בהכנת BBQ pulled pork טעים הוא הכנת השפשוף. השפשוף הוא תערובת של תבלינים שתעניק לבשר החזיר שלך את הטעם הטעים שכולם אוהבים. אמנם יש הרבה מתכוני שפשוף ושונים, אבל אנחנו ממליצים לשמור את זה פשוט עם תערובת של מלח, פלפל, פפריקה, אבקת שום ואבקת בצל.

כדי להכין את השפשוף, פשוט שלבו 2 כפות מלח, כף פלפל שחור, כף פפריקה, כף אבקת שום וכף אבקת בצל בקערה קטנה. מערבבים את התבלינים יחד עד שהם מתאחדים היטב.

לאחר שתכין את השפשוף שלך, הגיע הזמן למרוח אותו על בשר החזיר. מתחילים בשפשוף כמות נדיבה של תערובת התבלינים על כל החלק החיצוני של כתף החזיר או קת בוסטון. הקפידו להכניס את השפשוף לכל פינות הבשר.

בישול איטי של בשר החזיר

עכשיו, כשהחזיר שלך מוכן, הגיע הזמן להכניס אותו לבישול האיטי. כדי להבטיח שהחזיר שלך מבושל לשלמות, אנו ממליצים לבשל אותו על אש נמוכה במשך 8-10 שעות. זה יאפשר לבשר להתבשל לאט ולהיות רך ועסיסי.

כדי להתחיל את תהליך הבישול, הנח את כתף החזיר או את קת בוסטון לתוך הבישול האיטי שלך. הוסף 1 כוס מרק עוף או מים לתחתית התנור האיטי. זה יעזור לשמור על לחות הבשר במהלך תהליך הבישול.

לאחר מכן, מכסים את התנור האיטי ומכוונים אותו לבישול על אש נמוכה למשך 8-10 שעות. במהלך תהליך הבישול, התנגדו לדחף לפתוח את המכסה ולבדוק את הבשר. בכל פעם שפותחים את המכסה משחררים חום ולחות, מה שיכול להאריך את זמן הבישול.

גריסה של בשר החזיר

לאחר שהבשר מבושל, הגיע הזמן לגרוס אותו. בעזרת שני מזלגות, מפרקים את הבשר לחתיכות קטנות בגודל ביס. הקפידו להשליך את כל עודפי השומן שעדיין עלולים להיות על הבשר.

לאחר שהחזיר נגרר, אתה יכול להוסיף לו את רוטב הברביקיו האהוב עליך. אמנם ישנם סוגים רבים ושונים של רטבי ברביקיו בחוץ, אך אנו ממליצים להשתמש ברוטב מתוק וחריף שישלים את הטעם של החזיר. אתה יכול גם להוסיף חלק מנוזל הבישול מהבישול האיטי לבשר החזיר המגורר כדי לשמור עליו לח.

הגשת ה- Pulled Pork

עכשיו כשהחזיר שלך מוכן, הגיע הזמן להגיש אותו! אנו ממליצים להגיש את החזיר החריף שלך על לחמנייה רכה ונימוחה עם תוספת של סלט כרוב. הסלט כרוב יספק ניגוד מרענן לבשר החזיר העשיר והמלוח. אתה יכול גם להגיש את החזיר האפוי שלך עם קצת שעועית אפויה, קלח תירס או סלט תפוחי אדמה.

אם נשארו לכם שאריות בשר חזיר, אפשר לשמור אותם בכלי אטום במקרר עד 4 ימים. אתה יכול גם להקפיא את שאריות החזיר שלך עד 3 חודשים.

דבר אחרון

הכנת BBQ pulled pork טעים היא קלה ממה שאתה חושב! על ידי בחירת נתח הבשר הנכון, הכנת שפשוף טעים ובישול איטי של החזיר לשלמות, אתה יכול ליצור מנה מעוררת תיאבון שתגרום לחברים ובני משפחתך להתחנן לשניות. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים בישול, הקפידו להוסיף BBQ pulled pork לתפריט. האורחים שלך יודו לך!

רעיונות להכנת תפריט בשר חזיר בצליה איטית מתכונים אמריקאיים
ארוחת ערב צלע חזיר על האש

אם יש לך בסביבה 8 שעות ו -10 דקות לבלות במטבח, ארוחת ערב צלע חזיר ברביקיו עשויה להיות מצוינת ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ מתכון לנסות. עבור $ 25.19 למנה, המתכון הזה מכסה 66% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 3221 קלוריות, 495 גרם חלבון, ו 90 גרם שומן כל אחד. לכו לחנות ואספו רוטב ווסטרשייר, גזר, קולה ועוד כמה דברים להכנתו היום. רק כמה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. כל הדברים נחשבים, החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 65%. ציון זה הוא מוצק. ארוחת ערב צלעות חזיר, ארוחת ערב צלעות חזיר, ו ארוחת ערב צלעות חזיר דומים מאוד למתכון הזה.

חזיר חזיר צלוי

אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לאוסף שלך, חזירי חזיר על האש עשויים להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 533 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. עבור $ 2.53 למנה, המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. תערובת של רוטב ברביקיו, לחמניות הוגי, מלפפון חמוץ כריך וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה הוא אהב על ידי 1 בשלנים וטבחים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יד די טוב של 55%. נסה הוגי עוף על האש, חזיר חזיר איטלקי, ו חזיר-ו-סלט כרוב ברביקיו עבור מתכונים דומים.

חזיר ברביקיו כתום

חזיר ברביקיו כתום עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. צופה בדמות שלך? למתכון זה ללא גלוטן וללא חלב יש 109 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. עבור 24 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ראש לחנות ולאסוף בצל, מיץ לימון, קטשופ, ועוד כמה דברים כדי לעשות את זה היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 81%, וזה מצוין. אם אתה אוהב את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: כריכי חזיר על האש, בשר חזיר ואפרסקים על האש, ו כריכי חזיר מיני ברביקיו.

סנדוויצ'ים של חזיר ברביקיו

לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסה כריכים מבשר חזיר על האש. מנה אחת מכילה 422 קלוריות , 37 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . מתכון זה מגיש 10 ומחירו 1.8 דולר למנה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. לכו לחנות וקחו לחמניות, חמאה, בצל ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-55 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 46% . הציון הזה מוצק. כריכי חזיר על האש , כריכי חזיר על האש וסנדוויץ ' חזיר על האש דומים מאוד למתכון הזה.

סנדוויצ'ים של חזיר ברביקיו

כריכים מבשר חזיר על האש היא מנה עיקרית ללא חלב . עבור $1.41 למנה , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 27 גרם חלבון , 6 גרם שומן ובסך הכל 305 קלוריות . המתכון הזה משרת 30. לכו לחנות וקחו צלי חזיר, חומץ סיידר, פלפל ועוד כמה דברים כדי להכין אותו היום. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 62% . הציון הזה טוב. מתכונים דומים הם כריכי חזיר מנגלים , כריכי חזיר מנגלים וסנדוויצ'י חזיר מנגלים .

ברביקיו סטייק רצועות

אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, רצועות סטייק על האש עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה משרת 4 ועולה 2.18 דולר למנה. למנה העיקרית הזו יש 334 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. ראש לחנות ולאסוף רוטב ברביקיו, דבש, סוכר, ועוד כמה דברים כדי לעשות את זה היום. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. כל הדברים נחשבים, החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 40%. ציון זה הוא רע למדי. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון רצועות חזיר על האש, רצועות חזיר על האש, ו שטן סטייק רצועות.

סנדוויצ'ים של חזיר ברביקיו

לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסה כריכים מבשר חזיר על האש. עבור $1.53 למנה , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -30 גרם חלבון , 6 גרם שומן , ובסך הכל 288 קלוריות . מתכון זה משרת 16. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך בצל, מלח, קטשופ ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 66% . הציון הזה מוצק. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו כריכי חזיר על האש , כריכי חזיר על האש וכריכי חזיר על האש .

כריכי חזיר על האש

כריכי חזיר על האש עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 8. עבור $ 1.79 למנה, המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 16 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 302 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. ראש לחנות ולאסוף בשר חזיר, חמאה, לחמניות המבורגר, ועוד כמה דברים כדי לעשות את זה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כריכי חזיר על האש, כריכי חזיר מיני ברביקיו, ו כריכי חזיר קלויים על האש.

לחמניות מאודות סיניות עם מילוי חזיר על האש

אם אתה רוצה להוסיף עוד סינית מתכונים לקופסת המתכונים שלך, לחמניות מאודות סיניות עם מילוי חזיר על האש עשויות להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 24 מנות עם 155 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. עבור 19 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מתכון זה הוא אהב על ידי 1 בשלנים וטבחים. אם יש לכם בצל ירוק, שום, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך נהדר מרהיב ציון של 32%. אם אתה אוהב את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון לחמניות אננס סיניות עם מילוי חזיר צלוי, לחמניות אננס סיניות עם מילוי חזיר צלוי, ו לחמניות חזיר מאודות סיניות (צ'אר סיו באו).

קאובוי צ'ילי

קאובוי צ'ילי הוא מתכון ללא גלוטן וללא חלב עם 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 299 קלוריות, 19 גרם חלבון ו-19 גרם שומן למנה. עבור $1.09 למנה, מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל אמריקאי. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מרק בקר, בשר חזיר על האש, פלפל חריף ושום. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 64%. נסה קאובוי צ'ילי, קאובוי צ'ילי וקאובוי צ'ילי חריף למתכונים דומים.

סרטונים להכנת תפריט בשר חזיר בצליה איטית בסגנון שונה
מנגל עם פרנקלין: Pulled Porkאהרון חולק את הסודות של בשר חזיר בסגנון טקסס. מה לחפש בנתח הבשר, איך לתבל ואיך לבשל.
בשר חזיר מנגל הטוב ביותר שתנסה אי פעם, בתנורBBQ Pulled Pork תנור מבושל איך לבשל מושלם BBQ Pulled Pork בתנור. המתכון הזה טעים מבושל נמוך ואיטי ...
Pulled Pork Basics עם באבישסרטון זה נתמך על ידי מועצת החזיר הלאומית. בקר בכתובת למידע נוסף. עם הקיץ בתקווה?
Pulled Pork על גריל פחמיםמתכון תחת חזיר מעושן מבושל על גריל פחמים בסיסי #pulledpork #webergrill #howtobbqright Pulled Pork ב-Weber Grill ...
ארוחת ערב: מתכון BBQ Pulled Pork - איך להכין Pulled Porkהכינו לעצמכם כריך חזיר משוך או טאקו משוך חזיר בתוספת רוטב ברביקיו, או הגישו אותו כתוספת מלוחה. האיטי הזה...
טיפים וטריקים לתפריט מתכונים אמריקאיים בשר חזיר בצליה איטית
רעיונות נוספים לתפריט הקשורים למתכונים אמריקאיים בשר חזיר בצליה איטית